ក្រុមហ៊ុនហ្គោលវែល គាំទ្រយ៉ាងពេញទំហឹងដល់សមាគមសហគ្រិនស្ត្រីកម្ពុជា (CWEA) ក្នុងការបើកវគ្គបណ្តុះបណ្តាលទីផ្សារឌីជីថល
- 2018-09-19
ទីតាំង៖ អ៊ិចឆេងស្វ៊ែ
នៅថ្ងៃទី ១៩ ខែកញ្ញា ឆ្នាំ ២០១៨ សមាគមសហគ្រិនស្ត្រីកម្ពុជា (CWEA) បានបើកវគ្គបណ្តុះបណ្តាលទីផ្សារឌីជីថលនៅផ្សារទំនើបអ៊ិចឆេងស្វ៊ែក្នុងរាជធានីភ្នំពេញ ប្រទេសកម្ពុជា។ ព្រឹត្តិការណ៍នេះបានទាក់ទាញសមាជិក CWEA ជាង ៦០ នាក់ឲ្យចូលរួម។
ព្រឹត្តិការណ៍នេះត្រូវបានផ្តួចផ្តើមឡើង ដោយមានកិច្ចសហការពីលោក Neph Vargas នាយកទីផ្សារនៃក្រុមហ៊ុនហ្គោលវែល និងលោកSok Sam Ath អគ្គនាយកក្រុមហ៊ុនYoopec and Managed Digital Marketing។
ខ្លឹមសារនៃការបណ្តុះបណ្តាលនេះរួមមាន ចំណេះដឹងជាមូលដ្ឋាននៃយុទ្ធសាស្ត្រទីផ្សារឌីជីថល ការចូលក្នុងគេហទំព័រ គេហទំព័រផ្សព្វផ្សាយតាមប្រព័ន្ធសារព័ត៌មាន ការធ្វើបច្ចុប្បន្នភាព search engine ក្នុងស្រុក និងការលក់តាមប្រព័ន្ធអ៊ីម៉ែល។ល។ លើសពីនេះ វគ្គបណ្តុះបណ្តាលនេះផ្តោតលើការណែនាំគោលការណ៍វិនិយោគ ការអភិវឌ្ឍមានលក្ខណៈចម្រុះ និងរបៀបធ្វើការវិនិច្ឆ័យត្រឹមត្រូវ ដែលអាចឲ្យអ្នកចូលរួមយល់បានច្បាស់ពីរបៀបកំណត់អតិថិជនគោលដៅ សំណើតម្លៃ និងរបៀបវិភាគខ្លឹមសារ។ លោកស្រី Mam Dathalineth សមាជិកក្រុមប្រឹក្សាភិបាលរបស់ CWEA បានបញ្ជាក់បន្ថែមទៀតថា “មានសហគ្រិនស្ត្រីកម្ពុជាជាច្រើនដែលចាប់អារម្មណ៍យ៉ាងខ្លាំងចំពោះការបណ្តុះបណ្តាលប្រភេទនេះ។ ពេលនេះគឺជាពេលវេលាដ៏ល្អសម្រាប់សមាជិករបស់យើងដើម្បីពិភាក្សាអំពីនិន្នាការអភិវឌ្ឍន៍នៃបច្ចេកវិទ្យានេះ” ។
ក្រុមហ៊ុនហ្គោលវែលបាននិងកំពុងអនុវត្តសេវាកម្មសង្គមយ៉ាងសកម្ម ហើយលើកនេះ តាមរយៈការគាំទ្រ CWEA ក្នុងការលើកកម្ពស់ឋានៈនិងសមិទ្ធផលរបស់សហគ្រិនស្ត្រីកម្ពុជា ក្រុមហ៊ុនហ្គោលវែលសង្ឃឹមថាអាចផ្តល់ផលប្រយោជន៍ដល់ការអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ចរបស់ប្រទេសកម្ពុជាទាំងមូល។